Drage podjetnice, drage poslovne ženske,

v veliko veselje mi je, da vas lahko tudi letos povabim na 7. srečanje podjetnic in poslovnih žensk v Grosupljem… Ja, letos je že sedmo! 🙂

Ostajamo optimistični in verjamemo, da bo dogodek izveden kljub trenutnemu stanju, povezanem s Covid19. Z veliko, svetlo in lepo predavalnico v Družbenem domu Grosuplje bomo skupaj poskrbeli za ustrezno varnost.

Kot vsako leto tudi letos v sodelovanju z Občino Grosuplje in Obrtno-podjetniško zbornico Grosuplje, s katerima uspešno sodelujemo že vsa leta našega obstoja.

Aljoša Bagola
Letošnje srečanje bo potekalo
pod naslovom

KAKO BITI V REDU

v sredo, 14. 10. 2020 od 9h – 13h
v predavalnici Družbenega doma Grosuplje


Okvirna vsebina:

– razumevanje ozadja delovanja mogočnih tehnologij naše dobe in vpliva na naše počutje
– prepoznavanje vzorcev delovanja, ki vodijo v neučinkovitost, izčrpanost in izgorelost
– strategije za boljše upravljanje z življenjskim zadovoljstvom in odnosi
– izobraževanje + zabava hkrati

Letošnji gost bo Aljoša Bagola, eden najvidnejših predstavnikov slovenskega oglaševanja, razglašen za kreativnega direktorja desetletja in avtor knjižne uspešnice Kako izgoreti. Njegovo večkrat nagrajeno predavanje “Kako biti v redu” predstavi vplive sodobnih tehnologij na naše obnašanje in razkrije zanimive uvide za boljše upravljanje sodobnih družb, odnosov in počutja.

Okvirni program:
8.30 – 9.00 registracija, jutranja kavica
9.00 – 9.15 uvodni pozdrav, nagovor župana
9.15 – 10.45 predavanje Kako biti v redu – 1.del
10.45 – 11.30 odmor za mreženje
11.30 – 12.15 predavanje Kako biti v redu – 2.del
12.15 – 12.45 priložnost za morebitna vprašanja
12.45 – 13.00 zaključek srečanja z nagradnim žrebanjem
(lepo povabljene, da ga obogatite tudi ve)

Glede na Odlok o omejitvi druženja, povezanega s Covid19, bo udeležba na dogodku omejena, saj je lahko na srečanju lahko prisotnih največ 50 udeleženk.

Povabim vas, da svojo prijavo čimprej oddate preko spodnje spletne prijavnice, če si želite zagotoviti mesto na srečanju.

V primeru morebitnih dodatnih vprašanj pa smo vam z veseljem na voljo.

Hvala in prijazen pozdrav do skorajšnjega snidenja 🙂
Martina Šetina Čož

Podatek potrebujemo za pripravo ustreznega seznama udeleženk (naslov bivališča, telefon), ki ga je potrebno hraniti 30 dni od izvedbe dogodka z namenom morebitne okužbe s Covid19,
Nagrada ni obvezna!!!

S prijavo na dogodek soglašam z vsemi potrebnimi ukrepi, ki so potrebni za zagotovitev ustrezne varnosti (obvezna maska, razkuževanje rok, ustrezna razdalja, hranjenje osebnih podatkov za čas 1 meseca).

Poleg tega soglašam s fotografiranjem dogodka in objavo fotografij dogodka na družbenih omrežjih ter drugih oblikah medijev.

Prav tako soglašam, da me organizator obvešča o prihodnjih podobnih dogodkih.

Soglašam, da mi organizator obračuna stroške neudeležbe na dogodku v znesku 50 eur, če se dogodka ne bom udeležila, ne da bi o tem pisno obvestila organizatorja vsaj 2 dni pred dogodkom.