Kultura oblačenja v poslovnem svetu
Na celoten vtis, ki si ga o neki osebi posredno ali neposredno ustvarijo stranke, poslovni partnerji, vpliva tudi naš zunanji videz. S svojim videzom vsak izmed nas izraža svoj odnos do sebe in do delovnega mesta, do svojega podjetja. Čistost in urejenost vsakega človeka bi morala biti nekaj povsem samoumevnega. Osnova za primerno oblačenje sta predvsem prava mera in okus, primeren okolju v katerem delujemo oziroma smo zaposleni.
Če prilagajamo svojo podobo okolici, delovnemu okolju ali zahtevam in navodilom podjetja, to ni podrejanje ali zatiranje osebnega sloga, ampak pomembna VRLINA.
- videz naj izraža čistost, urejenost ter spodobnost, oblačila izbiramo skladno s starostjo, postavo in priložnostjo, naj s svojim oblačenjem ne poskuša pretirano poudariti spol, temveč naj daje vtis strokovnosti in poslovnosti
- naj bo vodilo pri skrbi za urejen videz kakovost, zmernost, zlata sredina
- za vse zaposlene velja skrbna osebna higiena, ki naj se odraža na celem telesu, urejenost je v današnjem času zahtevana kategorija, naša dolžnost je, da skrbimo za zdravje in čistočo, obe komponenti sta povezani, vedno pa dodajmo še nego
- kultura oblačenja, obleka v delovnem času, oblačila za večer in svečane priložnosti, prosti čas, športna oblačila, higiena sodobnega človeka, osebna urejenost, kdaj še zamižati na eno oko (vse kar je potrebno vedeti o izrazih business formal, business standard, business casual, smart casual, sporty casual,…)
- tradicija ali moda, obleka in avtoriteta
- obleka kot simbol poklica
- kostimi, suknjiči, bluze, hlače, čevlji, torbice, nogavice, nakit,…
- pravilno sedenje za gospo, kam s torbicami in poslovnimi torbami
- …
Predavateljica
BOJANA KOŠNIK je mednarodno priznana strokovnjakinja s področja poslovnega bontona. 20-letne izkušnje poslovnega protokola na najvišjem državnem nivoju. Direktorica podjetja Bonton, d. o. o., v okviru katerega izvaja tudi Šolo poslovnega in diplomatskega bontona. Avtorica knjižne uspešnice 24 ur poslovnega bontona. Več