
18. 1. 2025 – Igra kot sredstvo za učenje – vrtec (1-3 let)
Cilji: Igra ima ogromen pomen za otrokov zdrav razvoj. S pomočjo igre se učimo in usvajamo socializacijske veščine, zavedanje čustev sebe in drugih, učimo se tudi uravnavanja močnih čustev ter pravilnega oz. sprejemljivega ravnanja v različnih situacijah. S pomočjo igre lahko ugotavljamo vloge v skupini. Poleg intelektualnega učenja igra omogoča tudi zelo močno izkustveno učenje, ki je še pomembnejše od teorije.
Ciljna skupina: Vzgojitelji-ce v vrtcih, specialni pedagogi, svetovalni delavci in drugi strokovni delavci v vrtcih
Ključne besede: vzgojitelj, otrok, igra, vzgoja
Pogoji: /
Potrdilo o udeležbi: Udeleženec-ka takoj po končanem seminarju prejme potrdilo za udeležbo na enodnevni delavnici (8h) in je ovrednoteno z 0,5 t za uveljavljanje pri napredovanju v nazive na področju VIZ.
Obveznosti: Aktivno sodelovanje na seminarju.
Vsebina:
- del: Razvojne ravni igre (funkcijska igra 0-2 let, simbolna igra 2-5 let, igra s pravili) – Martina Šetina Čož
- del: Vrste iger (gibalne, prstne, rajalne, igre za fino in grobo motoriko) – Martina Šetina Čož
- del: Spodbudno učno okolje, vloga vzgojitelja za zagotavljanje le-tega – Martina Šetina Čož
- del: Priprava in izvedba igre, primeri dobre prakse – Martina Šetina Čož
V okviru seminarja se bodo udeleženci tudi praktično seznanili s številnimi primeri uporabnih iger tudi preko video posnetkov.
Predavateljici:
Maruša Pavliha je diplomirana vzgojiteljica in absolventka magistrskega študija Inkluzivne pedagogike na Pedagoški fakulteti Univerze na Primorskem, z več kot desetletno prakso na področju dela z otroki. Trenutno je zaposlena kot vzgojiteljica v vrtcu v prvem starostnem pobdobju. Pred zaposlitvijo v vrtcu je več let delovala kot zunanja strokovna sodelavka v Mestnem muzeju Ljubljana, kjer je sodelovala pri pripravi in izvedbi izobraževalnih programov za predšolske otroke. Poleg tega je že vrsto let aktivna članica Zveze tabornikov Slovenije, kjer je pridobila bogate izkušnje pri organizaciji in vodenju dejavnosti v naravi, kar ji pomaga da vključuje elemente gozdne pedagogike v vrtčevski vsakdan. Dve leti je sodelovala z izobraževalnim centrom NTC Ljubljana, kjer je izvajala programe, usmerjene v spodbujanje otrokovega kognitivnega razvoja z inovativnimi in kreativnimi pristopi. Pridobljeno znanje in veščine uspešno vključuje v svoje vsakodnevno delo, kar ji omogoča, da otrokom zagotavlja bogato in raznoliko učno izkušnj
Kotizacija:
Subvencionirana kotizacija znaša 99,87 eur in vključuje izvedbo programa seminarja, gradivo, potrdilo o udeležbi in 22% DDV.
Za prijave BREZ soglasja ravnatelja oziroma za prijave izven Katisa kotizacija znaša 112 eur.
Popusti zvestobe za samoplačnike:
– 10% za prvo prijavo na razpisane seminarje IZ Znanje,
– 12% za drugo prijavo na razpisane seminarje IZ Znanje,
– 15% za tretjo (ali več) prijavo na razpisane seminarje IZ Znanje.
Kontakt : mag. Martina Šetina Čož, 041 604 175, info@iz-znanje.si